Säkerhetsventil

Jag kom på att jag behöver en säkerhetsventil. Min "riktiga" hemsida är alldeles för seriös för att användas som sådan. Denna bloggen skulle kunna fungera som ventil men samtidigt har jag redan använt den på "fel" sätt. Meningen var ju att jag skulle skrika och vråla åt all världens orättvisor i den här bloggen. Jag tycks inte längre passa in i "arg ung man"-rollen. Kanske mer åt "gammal farbror hötter med käppen"-rollen? Fast riktigt så gammal känner jag mig faktiskt inte.

Och så har vi det här med min humor. Jag har inte riktigt fått utlopp för den på flera år. Var ska jag göra av allt det där absurda innehållet min hjärna envisas med att fundera ut vid de mest underliga tillfällen?

Dessutom har vi det här med sex. Jag gillar att skriva om det, skoja om det, diskutera om det och ge råd om det. Mest av allt gillar jag att skriva om det. Jag gillar det så mycket att jag t.o.m. funderat på att ha en hemsida helt dedikerad åt sex. Inte porr men kanske sexnoveller?

Det taskiga är att jag är lat. Helst skulle jag vilja kombinera allting till en enda hemsida men det är ju bara att glömma. Jag har ingen dödslängtan. Vänner, grannar och släktingar skulle jaga mig med högafflar om de visste vad jag innerst inne vill skriva om dem, sant eller ej. ;o)

Kommentarer
Postat av: Insanity

Ja, skriv om sex, sånt går alltid hem.. hoho

2008-10-15 @ 17:37:33
URL: http://litetu.blogg.se/
Postat av: Brainy

Ja, visst borde väl det vara en lukrativ affär? ;o)

2008-10-16 @ 13:04:06
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: Insanity

Fördomen ang. läkaren var nog mer att bara för att det inte är en svensk läkare så förstår man inte vad h*n säger ;)



Han var iaf en bra läkare, som pratade hyfsad svenska, men istället för att prata så man fattade nada la han in engelska ord när han inte riktigt fick fram det svenska ordet på ett bra sätt :)

2008-11-15 @ 17:00:03
URL: http://litetu.blogg.se/
Postat av: Insanity

Ja, det blev en klar förbättring. Har inte orkat ta tag i att fixa om designen innan, men nu jävlar :D



Hur är det med er där nere i skåne?

2008-11-25 @ 09:53:17
URL: http://litetu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0