Jaha, ja...

Killen jag skrev om i förra inlägget gömmer sig bakom frasen "det är inte så svårt att ta reda på vem en bloggare är" och anser därmed att saken är klar för hans del. Han har nog inte hört talas om PUL. Hade jag varit en offentlig person, typ Fredrik Reinfeldt, Björn Borg eller någon annan välkänd människa så hade jag inte haft mycket att sätta emot men nu är jag inte det och därför hänger en polisanmälan i luften.

Jag har snällt bett honom att ta bort mitt namn, det var då han gömde sig bakom den där frasen. Det må vara att det inte är särskilt svårt för en som är insatt att ta reda på vem en bloggare är men grejen är att alla inte vet hur det går till. Därmed faller också resonemanget. Och varför var han så nyfiken? Så jävla bra skriver jag inte.

Grejen är att han själv skriver anonymt och man tycker ju att han borde förstå mitt önskemål att han ska ta bort namnet. Det verkar dock som om det nu gått prestige i det för hans del. Jag har kontaktat företaget där han har bloggen och bett dem att upplysa honom om PUL och vad som gäller. Hjälper inte det blir det en polisanmälan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0