Egentligen...

...borde jag inte sitta här och skriva. Jag har nämligen lektion i Kommunikation och Layout. Som tur är så kan jag det redan till stora delar eftersom jag gått andra kurser som berör samma ämne. Jag har för mycket att göra här hemma och här hemma kan jag logga in på vår "skolweb" för att kontrollera vilka läxor vi har. Det är skönt med Komvux på det viset. Det är intensivt men man kan, om man tidigare visat att man klarar det ansvaret, jobba hemifrån.

I eftermiddag har jag ECDL, något jag också kan på grund av tidigare kurser. De test jag har tagit så här långt har samtliga gett ett resultat på 95 till 100 procent rätt så jag känner mig inte särskilt orolig för att "skolka" lite. Kursledaren vet ju vad jag håller på med.

Men nu väntar faktiskt lite tvättsortering.

Kommentarer
Postat av: Insanity

När du ändå håller på. Kom hit och sortera min tvätt också! :P

2008-02-07 @ 18:01:33
URL: http://litetu.blogspot.com
Postat av: Brainy

*fnys* Du har två, jag har fyra, varav två tonåringar. Om någon skulle hjälpa någon så är det du som skulle pallra dig HIT och hjälpa MIG. :)

2008-02-07 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0