Den där filmen...

...jag såg, Jag Ab alltså, den måste varit väldigt inspirerande eftersom jag plötsligt bloggar av hjärtans lust. Kanske inte så många rader åt gången men fan så mycket oftare. Lunar har blivit så fruktansvärt tråkigt men jag har kontot kvar, eftersom jag använder det för att gnällskriva. Så är jag på lite bättre humör när jag skriver här.

Jag tror att jag ska titta på den där filmen en gång i veckan bara för motivationens skull. För jag blir motiverad varje gång jag ser den. Jag har iaf börjat ställa mig själv frågorna: Vad vill jag? Och varför vill jag det? Vad gör jag för att uppnå mitt mål?

Det känns lite ovant att tänka så. Jag har egentligen aldrig haft några klart definierade mål i mitt liv tidigare. Utom att ständigt vinna i Trivial Pursuit och få högre poäng på alla IQ-test jag kommer över, förstås. På det senaste kom jag upp i 156 poäng, vilket inte säger ett dugg om mig annat än att jag är duktig på att uppfatta mönster eftersom det är det de flesta IQ-test i grund och botten går ut på.

Nu ska jag förbereda middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0