Snart slut på den här bloggen.

Jag lägger ner den här bloggen snart. Det är inget kul att skriva i den och jag har för många järn i elden för att ägna bloggen den uppmärksamhet den förtjänar. Jag är ingen arg ung man längre, och inte riktigt vresig gammal gubbe heller så den här bloggen hade bara blivit mesig.

Istället ägnar jag mig åt min "konsumentupplysningshemsida" och min andra, betydligt anonymare blogg. Dessutom kom jag idag på att jag hade startat en blogg om sex, för ganska länge sedan, men inte skrivit ett enda ord i så här långt. Det ska det bli ändring på nu.

Kommentarer
Postat av: Insanity

Njae, inte mina barn, men mitt ena barn ;)



Alva har så gott som alltid varit väldigt frisk, hon hade lite problem med falsk krupp (typ 2 anfall) när hon var under året, men i övrigt har hon nästan aldrig varit sjuk, mer än några enstaka gånger. Typ vanlig magsjuka eller nån enstaka förkylning per termin.



Dock har hon varit lite småsnorig senaste tiden, men jag tror mycket där kan bero på att hon tagit allt det här med Lukas väldigt hårt. Hon har så gott som slutat äta mat hemma, tappat i vikt och mått ganska så dåligt över allting. Det i sin tur är ju en ganska bidragande orsak till nedsatt immunförsvar.



Att det sen på dagis jämt är sjuka barn som borde stanna hemma är en annan orsak :/



Ang. Lukas så är han faktiskt enligt läkarna inte onormalt sjuk :O

Dock så har han långa "sjukperioder" och immunförsvaret får aldrig en chans att repa sig.

En förkylning hos Lukas kan sitta i uppåt 1,5-2 månader, medans hos en annan så är man "snorfri" efter nån vecka.



Vid fuktigt väder (som det är nu), då får han luftrörsbesvär, men de har uteslutit astma/förkylningsastma som vi själva varit inne på ett tag. Resten av hans problem är ju öronrelaterat.



Och nej, inget mögel i huset och hans problem är öht inte allergirelaterade, tack och lov :)



Pottan är hans nya favvostol, han sitter där jämt.. haha :D



GOD JUL PÅ DIG OCH FAMILJEN OCKSÅ!!

2008-12-23 @ 09:55:52
URL: http://litetu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0